Enterprise Account Manager

Jeżeli analizujemy bardziej ekonomiczną organizację i optymalizację kosztów druku, konieczne jest ujęcie wszystkich kosztów kopiowania i druku. Opracowanie zestawienia wszystkich pojawiających się kosztów kopiowania i druku, jak również przypisanie ich do oddzielnych kont może być trudnym zadaniem w każdej organizacji. Jest to często uzasadnione szerokim zakresem wykorzystania i różnorodnością systemów wyjściowych w poszczególnych działach. Właśnie w takiej sytuacji Enterprise Account Manager zapewnia większą przejrzystość poprzez alokację danych dostępowych użytkowników do ustalonych wcześniej centrów kosztów i kont. Poza tym możliwe jest wprowadzenie ograniczeń dotyczących kont użytkowników, które pozwalają na dodatkowe ograniczenie kosztów, np. poprzez wprowadzenie ograniczeń wolumenu

WSTECZ

Efektywna kontrola kosztów poprzez ocenę dostępu użytkowników

Kontrolowany dostęp użytkowników i prawa do korzystania mają podstawowe znaczenie, jeżeli chodzi o ekonomikę i eksploatację cyfrowych systemów wielofunkcyjnych. 

Dostęp użytkowników i konta mogą być tworzone centralnie, co wymaga kilku kliknięć myszką w Authentication Manager, czyli odpowiednim module softwarowym Enterprise Suite. 

Który dokładnie użytkownik lub dział drukuje, kopiuje lub wysyła faksy, z jaką częstotliwością miesięczną, w kolorze, czy w wersji czarno-białej, w którym systemie cyfrowym? Czy systemy działają z pełną wydajnością? To dobre pytania, na które właściwe odpowiedzi może dać Account Manager – centralne oprogramowanie serwerowe. 

Po ustaleniu wewnętrznych stawek obciążeń dla druku i kopiowania, Account Manager może przedstawić powiązane koszty – w formie schematu lub wykresu z różnymi opcjami wyświetlania. Po wprowadzeniu właściwych informacji przez administratora obciążenia księgowane są automatycznie, bez dodatkowej interwencji, a raporty przesyła się pocztą elektroniczną. Zintegrowana funkcja eksportu wspiera powszechnie stosowane rodzaje plików i zapewnia praktyczne dane ułatwiające analizę tych raportów.

W odniesieniu do raportów można skorzystać z jednego z licznych szablonów analitycznych (10 głównych użytkowników, 10 głównych urządzeń...) lub stworzyć własny szablon. 

„Print Log Tool” umożliwia uwzględnienie nawet drukarek biurkowych oraz urządzeń zainstalowanych lokalnie.

Korzyści

  • Wielowymiarowe, dynamiczne wykresy lub prezentacja graficzna odczytów z liczników, uporządkowanych według:
    • Użytkowników/kont
    • Okresu/godziny użytkowania: dnia, tygodnia, miesiąca
    • Urządzeń
    • Funkcji podlegających kontroli: drukowania, skanowania, faksowania, funkcji box
    • Drukowania w kolorze lub w wersji czarno-białej
    • Formatów papieru
  • Wykres / tabele wyeksportowane w postaci plików *.xls, *.xlsx, *.csv, *.txt lub *.xml albo automatyczna transmisja pocztą elektroniczną
  • Łatwe zarządzanie użytkownikami w UI
  • Ustawienie dynamicznych poziomów ograniczeń, np. maksymalnie 100 stron w kolorze na użytkownika tygodniowo
  • Ostrzeżenie w momencie osiągnięcia 80%/ 90% maksymalnego poziomu dopuszczalnego
  • Określenie kosztu strony i zestawienie łącznych kosztów w raporcie analitycznym
  • Indywidualne lub określone z góry szablony analityczne do celów raportów
  • Funkcja kalendarza umożliwiające szybkie tworzenie przejrzystych raportów
  • Skala cenowa z maksymalnie pięcioma poziomami, tj. najniższa cena za jedną stronę od wolumenu 1000 stron miesięcznie
  • Rozszerzenie analizy kosztów na drukarki lokalne przy pomocy Print Log Tool
  • Funkcja zachowywania szablonów raportów do celów regularnej analizy automatycznej
  • Obsługa oprogramowania przez administratora IT w oparciu o przeglądarkę sieciową